Většina webů má dnes v sobě nějaký formulář. Ať už je to formulář z textových políček, přepínačíů, tlačítek, checkboxů, atd, vždy bychom se měli snažit udělat formulář tak, aby byli lidé spokojení a nám rostly jejich odeslání (konverze).
Kurz je zdarma a najdete jej na adrese Building High Conversion Web Forms.
V tomto kurzu se naučíte best practices pro moderní formuláře, lektory jsou Ido Green ze společnosti Google a Cameron Pittman ze společnosti Udacity.
Kurz je rozdělen do 4 lekcí:
- Efektivní políčka – 1. část,
- Efektivní políčka – 2. část,
- Rychlé formuláře,
- Podpora pro dotyková rozhraní.
V kurzu si vše budete moct procvičit díky vlastním projektů, včetně nákupního košíku a aplikace pro plánování událostí.
Součástí kurzu je také rozhovor s Lukem Wroblewskim, Product Directorem ve společnosti Google, který o formulářích napsal skvělou knížku Web Form Design.