Jak vytvořit skvělé produkty, které lidé milují? Přečtěte si o tom v této praktické knize od Jona Kolka.

Od designového myšlení až po samotné designování. To je mottem této knihy.
Dnes se inovátorům říká, že by měli uznávat „Lean“ přístup, snažit se co nejrychleji selhat a co nejdříve uspět. Což ale ve světě posedlém každou novou funkcionalitou, která často předčí potřeby zákazníků, vede k tomu, že zákazník je ten, kdo trpí. Což ve snaze být stále více agilnější končí tak, že produkty se stávají obyčejnými, chladnými, atp.
Jak tedy mohla například společnost Nest, tvůrce skvělého termostatu, získat pocty jako „krásné“ a „revoluční“ a ještě vydělat 3,2 miliardy dolarů odkupem od Google? Co dělal Nest jinak, aby vytvořil produkt pro domácnost, o kterém lidí mluví s „láskou“?
Společnosti jako Nest rozumí tomu, že emocionální spojení je pro vývoj produktů rozhodující. A používají jasný a opakovatelný proces návrhu, který se zaměřuje na zákazníky víc než na hromadění funkcí do balíku.
V knize Well Designed – která je v příjemné formě a bez žargonu – designový expert Jon Kolko prakticky mapuje celý designový proces a ukazuje, jak vy a váš tým můžete vytvářet úspěšné a emocionálně zaměření produkty.
Jon Kolko říká: „Klíčem je empatie“. Musíte opravdu hluboce pochopit potřeby a pocity zákazníků a toto pochopení odrazit v produktu. V knize se také dozvíte, jak přední společnosti využívají designový process, storytelling a iterace, které vyvolávají pozitivní emoce, změny v chování a vytvoří tak u lidí velký zájem. Pro což jsou nejdůležitější tyto čtyři kroky:
- Zjistit a odhalit příležitosti na trhu hledáním signálů od komunity uživatelů.
- Identifikovat různé poznatky o chování díky etnografickému výzkumu.
- Naskicovat produktovou strategii díky jednoduchým postřehům syntetizovaných z komplexních dat výzkumu.
- Vyhrát si a vyladit všechny detaily produktu pomocí visuální reprezentace ke zjednodušení složitých myšlenek.
Jon Kolko provede čtenáře krok za krokem všemi kroky a zajímavými postřehy ze své 15 leté kariéry. A ať už jste designér, vývojář nebo marketér přemýšlející o dalších nabídkách společnosti, tato kniha navždy změní způsob, jakým přemýšlíte o vytváření úspěšných produktů.