Přečtete si o tom, jak pomocí UX strategie vytvořit produkty, které lidem přinesou požadovanou hodnotu. A jak takovou strategii vlastně vůbec vytvořit.

Navrhout skvělé produkty vyžaduje nejen skvělý design, ale také tu správnou strategii. … —Navrhout správnou User Experience strategii vyžaduje pečlivou kombinaci byznysové strategie a UX designu. Doposud ale neexistoval žádný snadno uchopitelný framework, který by s tím pomohl.
Tato knížka slouží jako skvělý průvodce, který představuje jednoduché nástroje a techniky pro tvorbu takévo strategie, které vám zároveň pomůžou inovovat produkty tak, aby je lidé chtěli používat.
Ať už jste podnikatel, designér nebo produkt manažer, tato knížka vás naučí jednoduché a pokročilé strategie, které můžete hned použít v práci. Vše vám ukáže na případovkách z celého světa, včetně konkrétních příkladů. Získáte tak různé pohledy na téma strategií prostředníctvím rozhovorů s těmi nejlepšímí stratégy.
Co se v knize dozvíte:
- Jak definovat a ověřit vaši cílovou skupinu pomocí technik „dočasných“ person a Customer Discovery.
- Jak na výzkum a analýzu konkurence, abyste mohli snadno prozkoumat přeplněný trh nebo příležitosti k vytvoření unikátní hodnoty.
- Jak zaměřit svůj tým na primární hodnotu a správný byznys model pomocí strukturovaných experimentů s využitím prototypů.
- Jak vytvořit a mapovat funnaly a jak pomocí nich zvýšit zapojení zákazníků díky mapování požadovaných akcí na smysluplné metriky.