This is Service Design Thinking

Pokud hledáte ucelenou knihu o Service Designu (návrhu služeb), díky které byste se dozvěděli nejen obecné informace, ale i konkrétní praktické věci, pak určitě sáhněte po této.

Service Design Thinking je vlastně způsob návrhu a marketingu služeb, které zlepšují zákaznickou zkušenost, interakce mezi poskytovateli služeb a zákazníky.

Když máte dvě kavárny, které spolu přímo sousedí a které prodávají naprosto stejnou kávu za stejnou cenu, service design je to, co přiměje zákazníky chodit do jedné z nich a ne do té druhé.

V jedné možná hraje hudba a v druhé ne. V té jedné možná přijímají platby kartou a v té druhé berou pouze hotovost. Možná se lidem líbí uzpůsobení interiéru, že zde mají komfortní sezení. Možná že obsluha je více přátelská. Všechny tyhle věci souvisejí se service designem.

V této knize najdete informace a znalosti od 23 mezinárodních autorů a ještě mnohem více online přispěvatelů z globální komunity service designu. Vše rozdělené do 3 sekcí:

  • Co je vlastně service design thinking
  • Základní představení nástrojů a metod používaných v Service Design Thinking přístupu
  • Příklady a case-studies z několika společností

Pokud vás návrh služeb (Service Design) zajímá, pak si tuto knížku určitě přečtěte.

Napsat komentář