Pokud hledáte ucelenou knihu o Service Designu (návrhu služeb), díky které byste se dozvěděli nejen obecné informace, ale i konkrétní praktické věci, pak určitě sáhněte po této.

Service Design Thinking je vlastně způsob návrhu a marketingu služeb, které zlepšují zákaznickou zkušenost, interakce mezi poskytovateli služeb a zákazníky.
Když máte dvě kavárny, které spolu přímo sousedí a které prodávají naprosto stejnou kávu za stejnou cenu, service design je to, co přiměje zákazníky chodit do jedné z nich a ne do té druhé.
V jedné možná hraje hudba a v druhé ne. V té jedné možná přijímají platby kartou a v té druhé berou pouze hotovost. Možná se lidem líbí uzpůsobení interiéru, že zde mají komfortní sezení. Možná že obsluha je více přátelská. Všechny tyhle věci souvisejí se service designem.
V této knize najdete informace a znalosti od 23 mezinárodních autorů a ještě mnohem více online přispěvatelů z globální komunity service designu. Vše rozdělené do 3 sekcí:
- Co je vlastně service design thinking
- Základní představení nástrojů a metod používaných v Service Design Thinking přístupu
- Příklady a case-studies z několika společností
Pokud vás návrh služeb (Service Design) zajímá, pak si tuto knížku určitě přečtěte.
Zároveň se můžete podívat na, řekněme více praktické pokračování této knížky, tedy konkrétně knihu This is Service Design Doing.