Pokud hledáte praktické informace o tom, jak efektivně na návrh služeb, pak se určitě podívejte na tuto knížku.

V předchozí knize This is Service Design Thinking jste se mohli dozvědět dost informací o tom, co vlastně návrh služeb obnáší a zahrnujete. V této kníze se pro změnu dozvíte něco praktičtějšího, například různé metody, atp. které můžete využívat.
V této knize se dozvíte o tom, jak vlastně vybudovat zákaznicky zaměřenou kulturu díky tomu, že vám ukáže, jak navrhovat služby tak, abyste skutečně zlepšili kvalitu a interakci mezi poskytovatelem dané služby a zákazníky.
Naučíte se, jak dělat workshopy, jak používat hlavní a nejdůležitější metody návrhu služeb, jak nápady a koncept uvést do reality a jak může návrh služeb úspěšně fungovat ve vaší společnosti.
Je potřeba si uvědomit, že skvělá customer experience potřebuje jednotu v rámci celé organizace. Díky této knížce získáte jednotný model o tom, jak customer experience zlepšit a také díky ní záskáte přiručku popisující každý krok, nástroj a metodu, kterou můžete (a budete potřebovat) využít.