Innovace je hodně používaný termín. Je potřeba si uvědomit, co vlastně znamená, jak lidé vytváří innovatívní produkty, atp. A na to odpoví tato skvělá kniha.

V této nově vydané edici klasického bestselleru se dostanete na veselou, svižnou jízdu historií nápadů a inovací. Autor Scott Berkun vám ukáže, jak překonat falešné příběhy, které mnozí podnikatelé, odborníci, vědci a další používají jako vodítko pro jejich myšlení o tom, jak pomocí myšlenky změnit svět.
Díky této knize se dozvíte:
- Odkud nápady přicházejí,
- Skutečnou historii historie,
- Proč mnoho lidí nemá nápady v lásce,
- Jak velcí manažeři rozvíjí a uplatňují své nápady,
- Důležitost hledání problému,
- Jednoduchý plán.
Od svého prvního vydání se tato kniha diskutuje na NPR, MSNBC, CNBC, Yale University, MIT, Microsoft, Google, Apple, Intel a v dalších institucích. Kniha změnila způsob, jakým tisíce lídrů a tvůrců chápali svět.
Nové vydání této knihy obsahuje čtyři nové kapitoly, aktualualizované odkazy a reference a více než 50 oprav a vylepšení. Od svého prvního uvedení.
„Malá, jednoduchá, mocná: inovativní kniha o inovacích.“
Don Norman, autor knihy Design of Everyday Things