Přečtěte si o tom, jak vznikají zajímavé inovace, co vlastně inovace jsou a jak jich díky kreativitě dosáhnout.

IDEO je široce obdivovaná a oceňovaná designová a vývojová firma, která světu přinesla myš Apple, kameru I-Zone od Polaroid, Palm V a stovky dalších špičkových produktů a služeb. V této knize odhaluje svá tajemství pro podporu kultury a procesu neustálých inovací.
V Americe není podnikání, které nechce být více kreativní v myšlení, produktech a procesech. Pro mnoho společností je důležité pro přežití být první s konceptem a jako první na trhu. Tom Kelley, generální ředitel IDEO v Silicon Valley čtenáře vezme do zákulisí této skvělé společnosti a odhalí strategie a tajemství, která používají pro úspěch.
IDEO nepodporuje mýty o osamělých géniích, kteří pracují v izolaci od ostatních a jen čekají na skvělé nápady. Kelley věří, že kdokoliv může být kreativní a cílem jeho firmy je proniknout do pramenů kreativity pro tvorbu inovací jako způsobu života.
Ale jak na to, že? IDEO podporuje atmosféru, která vede k volnému vyjadřování myšlenek, porušování pravidel a volnosti lidí, kteří mohou navrhnout jejich vlastní pracovní prostředí. Zaměření IDEO na týmovou práci generuje bezpočet průlomů poháněné neustálým kompromisem mezi lidmi, kteří jsou připraveni sdílet nápady a těžit z výhod skupinového procesu.
V knize se mimo jiné dozvíte metodách řešení problémů:
- Pečlivého pozorování chování nebo „antropologie“ lidí, kteří budou používala produkt nebo službu.
- Diskutovat (brainstormovat) se zápalem a zaměřením na konkrétní výsledky.
- Rychle naprototypovat nápady a návrhy v jakékoliv fázi.
- Inspirovat se a najít řešení v jiných oborech.
- Riskovat a neuspět na cestě k úspěchu.
- Vybudovat „skleník“ pro inovace.