Naučte se efektivně využívat příběhů pro komunikování záměrů a vylepšování produktů.

Všichni vyprávíme příběhy. Je to totiž jeden z nejpřirozenějších způsobů, pomocí kterého sdílíme informace už od počátku věků. Tato kniha není o nové technice nebo metodě, ale o tom, jak použít něco, co dobře známe, novým způsobem. Příběhy nám pomohou získat a komunikovat uživatelský výzkum, dát analytickým datům lidskou tvář, komunikovat designové nápady, podporovat spolupráci a inovace a vytvořit pocit sdílené historie a účelu.
Tato kniha mapuje celé spektrum UX designu aby odhalila, kdy a jak používat příběhy pro vylepšení našich produktů. Ať už jste výzkumník, designér, analytik nebo manažer, v této knize najdete nápady a techniky, jak uvést techniky storytellingu do praxe.
Pokud …
- Potřebujete přesvědčivě a efektivně sdílet výzkum nebo designové nápady.
- Snažíte se komunikovat význam velkého množství dat způsobem, který každého dostane.
- Chcete objevit nové, inovativní nápady a představit si jejich budoucnost.
… tato kniha vám pomůže tím, že vám ukáže jak a kdy vybrat, vytvořit a použít příběhy.