Jak efektivně komunikovat vaše nápady a výtvory různým lidem ve vaší společnosti? Naučte se díky této knize využívat komiksy, storyboardy a storytelling.

Komiksy jsou unikátní způsob pro komunikaci, který využívá text a obrázky pro účinnou demonstraci času, funkce a emocí. Stejně jako zprostředkovávají výkony superhrdinů, komiky vypráví příběhy vašich uživatelů a produktu. Také mohou vaší organizaci poskytnout vzrušující a efektivní alternativu k nudným a dlouhým specifikacím a reportům.
Kevin Cheng vás díky knize See What I Mean naučí, jak využívat komiksy jako mocný komunikační nástroj bez nacvičených ilustrací.
Tato knihá vám mimo jiné pomůže:
- Naučit metodu dokumentace vaší práce, nápadů a vize tak, aby je každý kolega, zákazník nebo manažer snadno pochopil a přijal.
- Dát příběh do storyboardů a díky tomu skutečně popsat user experience z pohledu uživatelů.
- Zahrnout využití komiksů v cyklech vývoje produktu tak, aby se zabránilo plýtvání časi a zdrojů.
- Využívat komiksy jako způsob pro co nejdřívější zapojení uživatelů a získání jejich zpětné vazby.
- Prodat hodnotu této metody zbytku vaší společnosti.
V knize je celý proces využití komiksů pro komunikaci popsaný krok za krokem, včetně příkladů lidí z oboru, kteří využívají tuto metodu.
I když jste produktový manažer, v marketingu a nebo technický manažer, který nemá žádné ambice naučit se kreslit komiksy (karikatury), může být pro vás tato kniha velice užitečnou a důležitou. A to z jednoduchého důvodu = efektivní komunikace. Ta vám pomůže vybudovat neocenitelné porozumění co může být efektivním šípem ve vašem toulci technik.
Bill Buxton, autor knihy Sketching the User Experience