Jak vytvořit efektivní, esteticky přívětivý a hravý produkt, který bude motivovat lidi, aby jej lidé používali? To se dozvíte v této skvělé knížce.

Co se stane, když vytvoříte super web nebo aplikaci, ale nikdo se o to nezajímá? Jak přimět lidi, aby se zde zdrželi co nejdéle a aby viděli, jak hodnotné pro ně mohou být? V knize Seductive interaction design, řečník a autor Stephen P. Andreson, odhaluje nový přístup k návrhu stránek a interakcích založených na „svádění“. Tato velice hezky navržená kniha zkoumá, co lidi motivuje k uskutečnění akce.
Kniha se zabývá tématy:
- Estetika, krása a chování – proč výrazné vizuální motivy upoutají naší pozornost? Jak emoce ovlivňují úsudek a chování?
- Hravá svůdnost – jak vytvořit hravé projekty během okamžiku? Proč jsou serendipity, vzrušení a odměny a další požitky důležité pro dobrý zážitek?
- Něžné umění svádění – jak lidem nabídnou jasný a působivý jazyk? Jaké jsou způsoby, jak jemně změnit chování a přimět lidi k akci?
- Hra na svádění – jak neustále motivovat lidi po první návštěvě? Lze něco získat z teoreie a herního designu?
Principy z psychologie lze najít napříč celou knihou s desítkami různých příkladů, jak byly tyto techniky úspěšně využity. Každá sekce také obsahuje rozhovory s významnými interakčními designéry.