Zajímá vás, co lidé motivuje a přesvědčí pro nákup zboží nebo použití nějakého produktu? Přečtěte si, jak emoce ovlivňují rozhodování a chování lidí.

Proč se lidé rozhodují k nákupu online? Registraci na vašem webu? Důvěřovat informacím, které poskytujete? Neuro Web design využívá výzkum motivace, rozhodování a neurovědy pro návrhu webových stránek.
V této knize se dozvíte o něvědomém chování lidí, jak emoce ovlivňují rozhodování a jak použít zásady přesvědčování pro návrh webových stránek, které motivují uživatele ke kliknutí. Neuro Web design využívá „neuro-marketingového“ konceptu, který je mezi psychlogií a user experience. Je to poměrně věděcké, ale kniha se dá snadno přečíst a pochopit.
S využítím příkladů v této knize budete schopni výrazně zvýšit účinnost a konverzí poměr vaší webové stránky.
Během čtení knihy Neuro Web Design si pravděpodobně často uvědomíte „Tohle už jsem věděl …“. Ale až se čtením skončíte, zjistíte, že se vaše schopnosti vytvořit efektivní webovou stránku záhadně zlepšily. Skvělý nápad na knihu a velmi pěkně zpracovaný!
Steve Krug, autor knihy Don’t Make Me Think