Přečtěte si tuto zajímavou knížku o tom, jak na uživatelský výzkum plnou základních metod, které můžete kdykoliv využít.

Designový výzkum není nic jednoduchého a naučit se jej trvá roky a ještě bere prostor skutečnému designu, je o tak? Není. Dobrý výzkum vyžaduje pokládání více a lepších otázek a kritické myšlení o odpovědích. Je to něco, co by měl umět a dělat a co se může každý rychle naučit. A pokud to budete dělat dobře, ušetří Vám to spoustu peněz a času snížením neznámých a vytvořením solidního základu pro vytvoření správných věcí efektivním způsobem.
Erika Hall, spouzakladatelka studia Mule Design, vytvořila na základě svých zkušeností knihu Just Enough Research jako krátkou kuchařku výzkumných metod. Naučte se objevovat své konkurenční výhody, odhalte vaše slepá místa a předsudky, pochopte a využijte své poznatky a mimojiné proč byste nikdy neměli dělat focus groups. Začněte dělat dobrý výzkum rychleji než si stihnete plánovat další kolo.
„Vztah mezi designem a výzkumem je jednou z nejméně pochopenou částí produktového designu. Erika konečně představuje příručku pro výzkum v kontextu tvorby skvělých rozhraní. Bravo.“
Nate Bolt, Design Research Manager ve společnosti Facebook a autor knihy Remote Research