Potřebujete přinášet nové nápady na řešení různých problémů ve vaší společnosti nebo pro váš produkt? Pak si tedy určitě přečtěte tuto klasiku o vymýšlení nápadů.

Každá společnost nebo organizace potřebuje nové a užitečné nápady. Jenže šéfové nemohou jen tak vzít své zaměstnance, zavřít je do zasedačky a nakázat jim, aby brainstormovali. Takhle to nefunguje.
Ideace, tedy způsob vymýšlení nových nápadů, je umění i věda zároveň. Pokud je skupinové vymýšlení dobře připravené a odřízené, každý může přispět zajímavými nápady, které bude možné implementovat a které přinesou byznysu nějakou hodnotu.
Bryan Mattatore na základě svých zkušeností ze spolupráce s více než 300 společnostmi vysvětluje a ukazuje, jak na úspěšné ideace a v knížce nabízí postup a jak využít různé techniky a metody.