Jak vytvořit produkt, ke kterému se budou lidé rádi a sami od sebe vracet? O tom se dočtete v této knížce.

Jak úspěšné společnosti vytvářejí produkty, kterým nemohou lidé odolat? Proč některé produkty získají širokou pozornost, zatímco jiné skončí fiaskem? Co nás nutí „bavit se“ s produkty s čirého zvyku? Existuje nějaký vzorec, díky kterému si nás technologie „zaháčkují“?
Nir Eayl odpovídá na tyto otázky (a spoustu dalších) vysvětlením tzv. Hook modelu – čtyř krokového procesu vloženého do produktu mnoha úspěšných firem, který mírně podněcuje chování jejich zákazníků. Tyto produkty přinášejí uživatele zpátky znovu a znovu bez závislosti na reklamách a agresivním marketingu – jen prostřednictvím po sobě jdoucích „háčkovacích“ cyklů.
Knížka je založena na letech výzkumu Eyala, konzultacích, poradenství a praktických zkušenostech. Napsal knihu, kterou by si přál každý zakladatel start-upu – aby vytvořil lepší produkty. Knížka je napsaná pro Product Managery, Designéry, Marketéry, zakladatele firem a vlastně pro každého, kdo chce porozumět tomu, jak produkty ovlivňují naše chování.