Slyšeli jste o pojmu Gamifikace? Zajímá vás, o čem to vlastně je a jak to využívají firmy Foursquare, Zynga nebo Groupon? Pak si přečtěte tuto knížku.

Co mají Foursquare, Zynga, Nike+ a Groupon společného? Tyto a mnoho dalších společností používají gamifikaci jako virální a poutavý zážitek pro své zákazníky. Tato kniha obsahuje popis strategie a taktiky, které budete potřebovat pro zapojení herních mechanizmů do jakékoliv spotřebitelsky orientované webové stránky nebo mobilní aplikace.
Naučte se používat základní herní koncepty, návrhové vzory a smysluplné části kódu pro vytvoření zábavného a podmanivého sociálního prostředí. Ať už jste manažer, vývojář, producent nebo produktový specialista, kniha Gamification by Design vám ukáže jak vám pomůžou herní mechanizmy budovat loajalitu zákazníků.
- Objevte motivační framework, který používají designeři her pro segmentaci a zabavení spotřebitele.
- Pochopte základní herní mechanizmy, jako jsou body, odznaky, úrovně, výzvy a žebříčky.
- Zapojte své zákazníky pomocí odměn, pozitivní motivací a zpětnou vazbou.
- Zkombinujte herní mechanismy se sociální interakcí pro aktivity jako jsou sbírání, darování, hrdinství a status.
- Ponořte se do případových studií od Nike a Yahoo!, do analýz interakcí v Google, Facebooku a Zynga.
- Získejte základní kód a architekturu pro gamifikaci vaší stránky, naučte se používat tradiční gamification API od Badgeville.
Kniha poskytuje nejdůležitější základy pro pochopení gamifikace a motivace. Pro rozšíření znalostí a více skutečných příkladů doporučuji kurz Gamification na Coursera.org.