Engaged: Designing for Behavior Change

Přemýšlíte o tom, jak lidem pomoct změnit jejich chování k dosažení jejích cílů – ať už zdravotních, rodinných, profesionálních či finančních? Přemýšlíte o tom, jak aplikovat takové věci v rámci produktového designu? Pak si určitě přečtěte tuto knihu.

Návrhy změn chování vytvářejí zajímavé a efektivní produkty a zážitky. Ať už jste studovali psychologii nebo jste v tomto oboru nováčci, můžete do svých návrhů aplikovat principy pro změny chování, které lidem pomohou v dosažení smysluplných cílů, pomohou jim se učit a růst a vzájemně se propojit.

Tato knížka nabízí spoustu praktických rad a tipů, ale také teoretických informací o různých vlivech či principech, které budete muset jako designéři řešit ve svých návrzích. Poskytuje znalosti, fakta a principy z psychologie, které budete moct rovnou aplikovat.

Tato kniha je velice zajímavá a co se týče obsahu opravdu užitečná. Jen musím ze svého pohledu říct, že – vzhledem ke svému obsahu – může být trochu složitější na přečtení.

Knížka Engaged demystifikuje psychologii stojící za změnou chování a nabízí praktické rady a příklady pro aplikování v produktovém designu. Užitečný úvod pro všechny ty, kdo se snap pomocí uživatelům dosáhnout zdravotních, finančních či jiných cílů.

Kim Goodwin, autorka knížky Designing for the Digital Age

Napsat komentář