Proč lidé rádi utrácejí peníze za hezké věci? Jak mohou věci z každodenního života vyvolat touhu a další emoce? To se dozvíte v této skvělé knize.

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč levné víno chutná lépe v hezkých skleničkách? Proč prodej počítačů Macinthosh stouply, když Apple představil barevný iMac? Nový výzkum emocí a kognice ukázal, že atraktivní věci u lidí skutečně fungují lépe. Donald Norman tento fakt demonstruje v této fascinující knize, která záskala uznání po celém světě – od Scientific Americans až po The New Yorker.
Kniha Emotional Design předtavuje významný vliv na pociti, které objekty vyvolají – od ochoty utrácet tisíce dolarů za tašky Gucci a hodinky Rolex až po vliv emocí na každodenní předměty zítřka. Norman čerpá z bohatých příkladů a nejnovějších vědeckých poznatků, aby předložil hutný průzkum objektů v našem každodenním světě.
Touto knihou Norman nechce oslovit jen designéry nebo výrobce, ale také manažery, psychology a bežné čtenáře, kteří rádi přemýšlí o svých věcech.