Zajímáte se o návrh rozhraní pro mobilní zařízení? Tato knížka přináší skvělou příručku, jak vytvořit použitelné rozhraní pro každé mobilní zařízení.

V dnešní době, kdy existují stovky tisíc mobilních aplikací, je potřeba, aby vaše aplikace na lidi zafungovala okamžitě – aby se snadno používala, byla přehledná a uživatel jí chtěl opět používat.
Tato kniha poskytuje praktické techniky a ukázky, které vám pomohou zachytit a udržet lidskou pozornost. Naučíte se ty nejdůležitější principy efektivního návrhu uživatelských rozhraní, spolu se souborem velice užitečných vzorů interakčního designu pro všechny typy mobilních zařízení.
Specialisté na mobilní design, Steven Hoober a Eric Berkman, zkoumali a posbírali 76 ověřených postupů (best practices) pro nejrůznější postupy – od skládání stránek a zobrazování informací až po používání obrazovek, světel a senzorů. Každý vzor obsahuje komentář k designovému problému a řešení, včetně různých variant, interakcí a také příkladu nevhodného použití.
- Sestavujte stránky tak, aby bylo snadné informace snadno najít a používat.
- Poskytujte popisky a vizuální podněty vhodné uživatele vaší aplikace.
- Používejte informační ovladatelné widgety, které pomohou lidem rychle najít detaily.
- Využijte výhod gest a senzorů.
- Použijte specializované metody, které zabrání chybám a ztrátě dat vložených uživatelem.
- Umožněte lidem snadno provádět výběry, vkládání textu a manipulaci s ovládacími prvky.
- Používejte obrazovky, světla a zvuky ke komunikaci zprávy a ke zvýšení spokojenosti uživatelů.
„Kniha Designing Mobile Interfaces je další hvězdnou knihou o rozhraní z nabídky O’Reilly. Každý mobilní designér bude chtít tuto knihu na své poličce pro příklady a inspiraci!“
Dan Saffer, autor knihy Designing Gestural Interfaces a Designing for Interaction