Content Strategy for the Web

Hledáte nějakou ucelenou a prověřenou knížku o obsahové strategii? Pak se určitě podívejte na tuto knihu, která jako jedna z prvních moderních knížek začala o obsahové strategii (content strategy) pojednávat.

Lepší webový obsah znamená zároveň i lepší byznys. Proč je ale obsah tou poslední věcí, která je na seznamu toho, co je potřeba udělat?

Jedenáct hodin úprav, „Tohle upravíme později“, atp. Máte na webu neaktualizovaný obsah, obsah v rozporu se značkou a vlastně vůbec mimo kontrolu? Jestli ano, je potřeba to změnit.

Pokud chcete získat více zákazníků a udržet si je, je potřeba jim dát do rukou užitečný a použitelný obsah. Jak se s tím ale popasovat, vyřešit neutuchající deadliny, napnuté rozpočty, hromadu úkolů a vyřešit problémy vašeho stávajícího obsahu? S tím vám pomůže právě tato knížka.

Napsat komentář