Před tvorbou mobilního webu nebo webu pro jakékoliv zařízení je potřeba nejprve rozmyslet, jestli můžete váš obsah pro tento směr vytvářet a publikovat.

Z jakých platforem vaši zákazníci přistupují k vašemu obsahu? Nemusíte se o tom rozhodovat.
Mobile neznamená pouze chytré telefony a nemusí to nutně znamenat, že jsi v pohybu. Je to šíření zařízení, platforem a velikostí obrazovky – od nejtenčích „hloupých“ telefonů až na počítačový web. Jak si můžete být jistí, že se váš obsah bude správný kdekoliv a kdykoliv?
Karen McGrane vás naučí vše o tom, jak dostat váš obsah na mobilní zařízení (ale nejen ty). Nejprve shromážíte informace, která vám pomohou s mobilní strategií a dozvíte se, jak flexibilně publikovat na různé kanály. Dozvíte se také dostatek informací o adaptivním obsahu a jak uzpůsobit vaše workflow pro tento nový přístup.