Navrhujete webové stránky, mobilní aplikace nebo jiné produkty? Přečtete si, jak u lidi vyvolat požadované reakce, jak funguje lidský mozek a čeho se vyvarovat.

Navrhujeme s cílem u lidí vyvolat konkrétní reakce. Chceme, aby si něco koupili, něco si přečetli nebo udělali nějakou akci. Návrh bez porozumění toho, co lidi motivuje k vykonání nějaké akce, je jako zkoumat nové město bez mapy – výsledky budou nevypovídající, náhodné a neefektivní.
Tato kniha kombinuje skutečnou vědu a výzkum s praktickými příklady tak, aby byla příručkou pro potřeby každého designéra. Budete s ní moct vytvářet intuitivnější a zábavnější návrhy pro tisk, webové stránky, aplikace a produkty, které budou odpovídat způsobu lidského přemýšlení, práce a zábavy.
Naučte se zvýšit efektivnost, konverzní poměry a použitelnost vašich designových projektů nalezením odpovědí na otázky:
- Co zaujme a udrží pozornost na stránce nebo obrazovce?
- Co udělá vzpomínky trvalejšími?
- Co je více důležité – periferní nebo centrální vidění?
- Jak předpokládat různé typy, které lidé dělají?
- Jaký je u lidí limit kruhu známých?
- Jak motivovat lidi k dalšímu kroku?
- Jsou některá písma lepší než ostatní?
To je výběr některých otázek, na které se snaží kniha odpovědět v hlubokém zkoumání toho, co lidi pohání.