Zajímáte se o to, jak zlepšit zkušenost zákazníků a uživatelů v rámci různých cest a kanálů a vašem produktu? Pak si určitě přečtěte tuto knihu, která je plná praktických rad.

Zákaznická zkušenost se neustále zesložiťuje a není dodávána v rovnoměrné a konzistentní podobě. Rostou počty různých kanálu, touchpontů, mění se kontext a další části.
Jak bychom tedy mohli efektivně zlepšit zkušenost zákazníků v takovém systému? O tom je tato knížka, kterou může použít kdokoliv, kdo vytvářet složky v komplexním prostředí.
V knize najdete informace o tom, jak:
- Zmapovat existující fungování a odhalit problematické body
- Jak zapojit všechny důležité stakeholdery do zlepšování a evangelizace
- Jak navrhovat možná zlepšení
A mnohem více.
Knížka nabízí nejen teoretické informace, ale i spoustu praktických tipů. Včetně konkrétních šablon pro různé workshopy.